Foto op hout Fotofabriek


Een tijdje geleden heb ik een mail gekregen van Fotofabriek met de vraag of ik een foto op hout wil maken en dan een artikeltje wil schrijven met mijn mening. Ja natuurlijk wilde ik dat! Mijn eerste samenwerking yay :)!
Mijn foto is op berkenplex gedrukt op het formaat 20 op 30 cm. En ik heb ervoor gekozen een vrij eenvoudige foto te drukken met een mooie herinnering. Dus is het deze foto geworden van een paar jaar geleden toen ik was gaan paragliden.


Ik ben echt heel tevreden van de service. De foto was binnen de 2 dagen geleverd. De kwaliteit is ook heel goed! Alleen moet je er rekening mee houden dat de kleuren kunnen veranderen doordat de ondergrond hout is.
Op Fotofabriek is het heel gemakkelijk de foto te bewerken, collage maken, tekstje bijzetten,... En er zijn nog vele varianten op, verschillende formaten, berkenplex of vurenhout, houtkleur of witte ondergrond,... Plus er zit ook een muurbevestiging bij.

Ik ben echt heel tevreden met het resultaat en het ziet er gewoon superleuk uit! Ik zou zeker de site aanraden (volgende keer wil ik echt zo een mooie foto op groot formaat laten drukken) en dat zeg ik nu niet omdat ik deze heb opgestuurd gekregen.


1 opmerking: