Shoplog: Primark, H&M + OOTD

Wauw, ik kom er juist achter dat ik een paar weken geleden nog heel veel foto's had gemaakt om op mijn blog te zetten, maar ik heb er nooit iets mee gedaan. Dus hier zijn nog foto's van enkele weken geleden. Ik ben toen gaan shoppen in Gent. En natuurlijk heb ik heel veel gekocht in de Primark en H&M.

Ik ga beginnen met de kleding. In de H&M heb ik eigenlijk maar één ding gekocht en dat is dit bloesje. Het is wit met kleine zwarte zebra's op. Ik vind de bloesjes van de H&M de laatste tijd echt superleuk en ze zijn ook nog eens van een hele goede kwaliteit gemaakt.

Vervolgens heb ik in de Primark een zwarte broek gekocht. Het is een heel eenvoudige zwarte high skinny broek met 3 knopen, dat vind ik wel een leuk detail.

En dan heb ik nog wat accessoires gekocht die allemaal van de Primark komen. Dit schattige kaarsje in het lichtroze.

Een beker om uit te drinken die je makkelijk kan afsluiten om onderweg mee te nemen.

Simpele zwarte haarelastiekjes, want die van mij gaan gewoon altijd kwijt. En bij de kassa hingen deze stoffen zakken. En omdat er cactusje opstaan kon ik deze natuurlijk niet laten liggen.

Dit leuke handtasje. Ik was al lang op zoek naar een heel klein tasje waar alleen mijn gsm en een klein portemonneetje in past.

En als laatste, 2 dunne riemen, de ene is bordeaux en de andere is zwart met een leuk printje.