Nieuwe Schoenen!

Een tijdje geleden heb ik een artikel geschreven over mijn Schoenen Wishlist en heb ik heel veel inspiratie opgedaan om nieuwe schoenen te kopen. En omdat ik echt geen lente/zomer schoenen meer heb, was het wel eens tijd om er te kopen. Ik heb echt heel lang zitten zoeken en zeker een stuk of 10 schoenenwinkels zitten afgaan. En uiteindelijk na 1000 schoenen passen (oke, beetje overdreven haha ;), heb ik ze gevonden! Ik heb eindelijk nieuwe schoenen gekocht! Oh ik was echt zo blij toen ik ze had.

Ik heb de schoenen in Torfs gekocht en ze zijn van het merk Jana. Het zijn donkerblauwe schoenen met veters. Ze hebben eigenlijk een vrij dikke zool, wat ik altijd handig vindt aan schoenen, want anders voel je veel te hard de grond door de schoenen vind ik.

en hier zijn nog enkele foto's van mijn nieuwe schoenen!